منتدى حوامل وأمهات
بسم الله الرحمن الرحيم
مرااااحب بكل الأقمار والشموس.
.نورتونا بكل الطقوس
هلا فيكم..في منتدانا حوامل وأمهات
هو محتاج مديرة مشرفات مراقبات وكدلك نشاط وحيوية بالمواضيع
توكل اختي على الله وانظمي الينا

مرحبا بكل الأمهات العربيات

الرئيسيةالبوابةالتسجيلدخول

لا تترددي في التسجيل*مرحبا بزائراتنا الكريمات المنتدى جديد يسعدنا انظمامك له *تبارك الله ماشاء الله لاقوة الا بالله - اللهم اني اسالك الهدى والتقى والعفاف والغنى *قال الله تعالى (( وأمر أهلك بالصلاة واصطبر عليها لا نسألك رزقا نحن نرزقك والعاقبة للتقوى (132) )) سورة طه*قال رسول الله صلى الله عليه وسلم: "دعوة أخي ذي النون إذ دعا في بطن الحوت "لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين" فإنه لم يدع بها مسلم في شيء قط إلا استجاب الله له" أخرجه الترمذي

شاطر | 

تجهيزات البيتي في البيت والمستشفى

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
hana montana
عضوة نشيطة
عضوة نشيطة

مُساهمةموضوع: تجهيزات البيتي في البيت والمستشفى   الأربعاء أغسطس 25, 2010 7:37 pm

الموضوع هااااااااااااااااايل يا نونه ايه الجمال ده
بس معلش ليه تحفظين بساط جدا على نقطتين صغيرين
اولا: الحليب البدره اوعو حد ميرضعش طبيعى ويدى لاطفاله لبن بدره مضر جدا على الاطفال على المدى الطويل والدكاتره بتقول ان الاطفال اللى بترضع لبن بدره بتبقى عرضه للسكرى لما يكبرو اكتر من غيرهم
انسو البدره وخلوها طبيعى واللى هعرف انها رضعت النونو مش طبيعى هتشوفو هعمل فيها ايه

ثانيا: بلاش غلايه كهربيه للماء لنها بتعمل تأين للماء وده مش صحى ابقو اغلو الماء عادى احسن

اما بقى باقى الموضوع ممتااااااااااااااااااااااااااازززززززززززززز بجد سهلتيها على ناس كتير فى المنتدى

وبالنسبه للببرونه طبعا البلاستيك احسن ، ولا تخافو نوع البلاستيك بيبقى مخصوص علشان لا يتفاعل مع الحراره بس المهم نجيب نوع جيد ، وبايجن هوه افضلهم وطبعا موجود فى بابى شوب

والله معاكي حق انه ارضاعة الطبيعية غير شكل

انا نقلت الموضوع وبس وماانتبهت للأشياء دي

وبالفعل يابنات حاولو انه كله يكون طبيعي×طبيعي
نوسا
عضوة جديدة
عضوة جديدة

مُساهمةموضوع: رد: تجهيزات البيتي في البيت والمستشفى   الخميس ديسمبر 15, 2011 3:31 am

صح كلامك وربي يعطيك الف عافيه

تجهيزات البيتي في البيت والمستشفى
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1